Aussome Bucket List

Influencers, PR og bølger af indhold!

Kategori

PR, Influencer

Kunde

Aussie

Se hvordan vi formåede at nå 1.929.900 millioner eventyr-elskere i Danmark ved at aktivere influencers, der jævnligt producerede engagerende indhold.

Hårmærket Aussie har en mentalitet, der handler om at leve livet fuldt ud og ikke at bekymre sig for meget om, hvad andre tænker.

Resultater fra en undersøgelse med mere end 1000 skandinaviske kvinder viste dog, at 71% af kvinderne lader det faktum, at de er bange for at rode deres hår til, stoppe dem fra at tage på eventyr. Skørt, ikke? Dette resulterede i Aussome Bucket List konkurrencen.

For fjerde år i træk har vi arbejdet sammen med vores venner hos Jung, hvor vores ansvar var at aktivere influencers i Danmark for at nå ud til målgruppen og skabe engagement med kampagnen.

Formålet med Aussome Bucket List var at opfordre kvinder til at leve livet fuldt ud og ikke lade risikoen for at få rodet, kruset eller tørt hår holde dem tilbage fra at leve et eventyrlystent liv. For at gøre dette teamede vi op med nogle af de største influencers i Danmark, som under konkurrencen viste forskellige oplevelser fra deres hverdagsliv, og hvordan 3 Minute Miracle Treatment kunne kurere enhver skade på deres hår.

Vores danske influencers, Emilie Lilja og Michelle Nielsen blev begge sendt afsted for at opleve et vildt eventyr på deres egen Bucket List - imens de bloggede, Instagrammede og vloggede om det til deres følgere.

Ambassadør indhold
Aussie Content
Aussie Insta Posts

Deltagerne af konkurrencen skulle uploade et nyt eller gammelt billede på deres Instagram profil, som de mente repræsenterede at "leve livet fuldt ud" med et bucket hashtag som f.eks. #aussomeskydiving. Ved slutningen af kampagnen skulle de forskellige jury influencers fra hvert land vælge de nominerede til hver Bucket og endelig annoncere vinderne. Disse vindere blev sendt afsted for at opleve deres Bucket, og de havde naturligvis en kuffert fyldt med 3 Minute Miracle Treatment med sig på turen.

Vinderne
Aussie Winner

Effekt

Kampagnen genererede et imponerende antal 5.692 deltagere i konkurrencen med et totalt reach på 8.529.791 millioner gennem influencers, socialt indhold og medie reach.

Lad os arbejde sammen!